Vuosi StaffPoint-Randstad-kumppanuutta

randstad1v-1024x480
Osaajien houkuttelemiseen ja työn tuottavuuden lisäämiseen tarvitaan laajaa elinkaariajattelua; täyden palvelun HR-kumppanuutta. Se tarkoittaa kykyä valjastaa ammattitaitoinen HR-tiimi ratkomaan rekrytointihaasteita ja valitsemaan lukuisista vaihtoehdoista toteuttamiskelpoisen ratkaisun, nopeallakin varoitusajalla. – Juuri nopeutta, volyymiä ja ratkaisukeskeisyyttä olemme saaneet vuoden aikana kehitettyä yhteisissä caseissa kumppanimme Randstadin kanssa. Asiakkaidemme eduksi, johtaja Nina Antink sanoo.

"Yli 58 monikansallista asiakascasea vuoden sisään yhdessä Randstadin kanssa", summaa kansainvälisistä asiakkuuksista vastaava johtaja Nina Antink lokakuisessa Helsingin Sanomien koosteessa.

"Jokainen case on haastanut StaffPointin asiakkuustiimit kokoamaan laajasta palvelutarjoomastamme ainutlaatuisen HR-ratkaisun – juuri pyydettyyn tarpeeseen. Verkostomme ja erilaisten palvelukokonaisuuksien globaalit rakennuspalikkamme ovat nyt uudella tasolla", Antink sanoo.

Luontevaa osaamisen ja uusien ajatusten jakamista

StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Mika Kiljunen toteaa, että strateginen kumppanuus Randstadin kanssa solmittiin reilu vuosi sitten juuri vastaamaan asiakkaiden yhä monimutkaisimpiin osaajatarpeisiin.

"Asiakkaat kysyvät kansainvälisesti integroitavia rekrytoinnin tai henkilöstövuokrauksen palveluita. Randstad-yhteistyöllä pystyimme parantamaan valmiuksiamme niissä hyvin konkreettisesti. Kulunut vuosi on osoittanut, että Randstadin kanssa on luontevaa jakaa osaamista ja uusia ajatuksia", Kiljunen sanoo.

Elinkaaripalveluita ja parhaan ratkaisun hakemista monesta eri näkökulmasta

StaffPoint-Randstad-yhteistyöstä hyötyvät molempien asiakkaat. Yhdessä tekemistä tukee se, että kumppaneiden työskentelytavat ovat samat. Ne perustuvat asiakkaiden liiketoiminnan ymmärtämiseen ja maakohtaiseen erikoistumiseen toimintaa ohjaavana tekijänä.

Asiakkaamme saa samaa liiketoimintalähtöistä, ratkaisukeskeistä palvelua sekä Suomessa että muualla Baltiassa, tarvittaessa myös globaalisti.

Nina Antinkin mukaan StaffPoint pystyy viemään palvelut myös arjen teoiksi: "Meillä on hyvä maantieteellinen kattavuus Suomessa: peräti 14 toimipistettä. Ja moniosaavat asiakkuustiimimme punnitsevat ratkaisuja usealta eri kantilta. Siitähän asiakas meille maksaa."

Randstad-kumppanuuden merkitys korostuu toimeksiannoissa, joihin tarvitaan laaja-alaista osaamista ja kattavuutta.

"Harva HR-toimija Suomessa pystyy taivuttamaan osaamisensa laajojen HR-elinkaaripalveluiden tarjoamiseen", Antink iloitsee.

Lisätietoja:
Nina Antink